E fa'afefea ona filifili se filo su'isu'i polyester lelei?

O le filo su'isu'i polyester o se ituaiga o filo su'isu'i e fa'aaogaina lautele i le maketi o lavalava.E tele mea lelei, e pei o le maualuga o le malosi, lelei le ofuina o lavalava, corrosion resistance ma se faasologa o mea lelei, o lea e faʻaaogaina lautele i ie cotton, filo vailaʻau Ma faʻafefiloi ie, suʻisuʻi, polyester suʻisuʻi filo e mafai ona fai mai e nofoia se tulaga tele. i le maketi filo su'isu'i, o le ai ai fo'i filo su'isu'i polyester eseese i le maketi, fa'afefea la ona tatou filifilia filo su'isu'i polyester lelei lelei?
filo su'isu'i polyester
1. O meafaitino o le filo e tatau ona faʻamaonia mea mataʻutia e faʻamautinoa ai o le polyester e fetaui ma le tulaga masani.
2. E fia sooga e gaosia i le faiga o filo, o le a le milo, le mafiafia o le filo suisui, ma le aofaʻi o lauulu.O le filo su'isu'i na gaosia e iai le mafiafia tutusa, leai se fa'alavelave, filo fa'aauau, maualuga le vevela, fa'aitiitia lauulu ma lelei lelei.
3. Pe mafai e le tensile malosi o le uaea ona fetaui ma o tatou manaʻoga.O le filo su'isu'i e fa'asa'o, e le milo, maualuga le ma'a, ma e mautinoa le lelei.
4. E le fa'atagaina lanu, e le o mea uma.E faitau afe filo suisui o lanu eseese, ma o le eseesega o lanu o se faafitauli foi e le mafai ona le amanaiaina.O loʻo avanoa lanu, lanu susulu, leai se eseesega lanu, faʻasologa o lanu, faʻavavevave lanu maualuga, leai se lanu lanu, e mafai ona faʻatulagaina e tusa ai ma manaʻoga, ma tuʻuina atu faʻataʻitaʻiga.
5. Pe mago le laina, aua afai e susu le laina, e faigofie ona faʻafefe, ma e faigata ona faʻaaogaina mo se taimi umi.Filifili oloa siiatoa mai le au gaosi oloa, tasi-taofi gaosiga ma faʻatau oloa, faʻafitauli lelei o oloa e mafai ona toe faʻafoʻi, ma pe a uma le faʻatau atu e faʻamaonia.


Taimi meli: Aukuso-17-2022
;