Lima Uiga o le Lipine Cotton Mama

1. Susū absorption: Cotton lipine e lelei sussorption susū.I lalo o tulaga masani, e mafai e le lipine ona faʻafefe le susu i totonu o le siosiomaga lata ane, faʻatasi ai ma le susu o le 8-10%.O le mea lea, pe a faʻafesoʻotaʻi ma paʻu o le tagata, e lagona ai e tagata o le cotton mama e malu ma e le malo.Afai e faʻateleina le susu o le lipine ma maualuga le vevela o loʻo siomia ai, o vai uma o loʻo i totonu o le lipine o le a faʻafefe ma faʻafefe, tausia le lipine i se tulaga paleni vai ma faʻamafanafanaina tagata.

2. Faʻamauina o le susu: Ona o le mea moni o le cotton tape o se taʻavale leaga o le vevela ma le eletise, faʻatasi ai ma le maualalo o le vevela, ma ona o lona porosity ma le maualuga maualuga, e mafai ona faʻaputuina le tele o le ea i le va o lipine, lea e e le lelei foi le ave o le vevela ma le eletise.O le mea lea, o loʻo i ai le lipine cotton mama e lelei le faʻamauina o le susu ma faʻamafanafanaina ai tagata pe a faʻaaogaina.

3. Tulaga tumama: cotton lipine o se filo faanatura, lea e masani ona aofia ai cellulose, se aofaiga itiiti o mea waxy, nitrogen-o loo i ai mea ma pectin.I le mae'a ai o le tele o su'esu'ega ma fa'ata'ita'iga, ua maua ai le ie 'ie mama e leai se ita po'o ni a'afiaga leaga pe a fa'afeso'ota'i ma le pa'u.E aoga ma e le afaina i le tino o le tagata pe a uma ona ofuina faaumiumi, ma e lelei le tumama.

4. Tete'e o le vevela: Uepi vavae mama e lelei le vevela.A oʻo i lalo ole 110 ℃ le vevela, o le a naʻo le faʻafefe o le susu i luga ole laiga ma o le a le faʻaleagaina ai alava.O le mea lea, e leai se a'afiaga o le lalagaina o le cotton mama i luga o le upega i le taimi o le fa'aoga, fufuluina, lolomi, ma vali i le vevela o le potu, ma fa'aleleia atili ai lona fufuluina, ofuina, ma le ofuina o le tetee.

5. Alkali tete'e: Cotton lipine e malosi le tetee i alkali.A iai le lipine cotton i se vaifofo alkaline, e le fa'aleagaina le lipine.O lenei faʻatinoga e aoga mo le fufuluina ma le faʻamaʻaina o mea leaga pe a uma ona taumafaina.I le taimi lava e tasi, e mafai foi ona valiina le lipine cotton mama, lolomi, ma faʻagasolo e ala i faiga eseese e maua ai le tele o ituaiga fou o lipine.


Taimi meli: Iuni-05-2023
;